Discovery channel - programové tipy na október

7.10.2010 10:27:06 | * q
| Počet zobrazení: 2409x

Na stanici Discovery Channel nezaháľajú ani v októbri a prinášajú na obrazovky ďalšie zaujímavé seriály.

Jednotka špeciálneho nasadenia Miami

Seriál Jednotka špeciálneho nasadenia Miami tvorí súčasť cyklu Noc zločincov a kladných hrdinov. Je to napínavý dokument, ktorý divákom ponúkne pohľad zblízka na prácu jednotky špeciálneho nasadenia Miami (SRT). Len niekoľko kilometrov od slávnych pláží na Miami sa nachádzajú najnebezpečnejšie ulice USA, ktoré ukrývajú rôznych násilných a brutálnych gangstrov. Do cesty sa im však stavia SRT – jedna z najlepšie vycvičených elitných policajných jednotiek na svete. S najmodernejšími zbraňami vedú boj proti americkému zločinu. Zoznámite sa s policajnými oddeleniami, ktoré s jednotkou SRT spolupracujú a pozriete sa, ako každodenne riskujú svoje životy pri boji proti podsvetiu na Miami.
Od štvrtka 7. októbra o 21:00 hod.

Za mrežami

Seriál Za mrežami skúma nekompromisnú realitu väzenského života. Tvorí súčasť cyklu Noc zločincov a kladných hrdinov na Discovery Channel, ktorý má priblížiť život zločincov a mužov zákona. Poskytne vám neobmedzený prístup do väzenských ciel s najostrejšou ochranou na svete. Jednotlivé hodinové epizódy zachytávajú svet, kde každý deň predstavuje boj o prežitie. Na prvý pohľad je väzenský život založený na poriadku a disciplíne. Zmeny väzenských dozorcov pracujú ako hodinky. Dôsledne sledujú väzňov a sprevádzajú ich z ciel a späť do ciel. Pod touto rutinou však bujnie skutočné podsvetie. Vydáte sa za mreže a preskúmate neľútostné nápravné zariadenie Spring Creek Correctional Centre na Aljaške, ktoré má povesť najnebezpečnejšieho väzenia v štáte. Nahliadnete do zákulisia nápravného zariadenia Pendleton Correctional Facility, kde sa zoznámite s krutou realitou väzení s vysokou ochranou.
Od štvrtka 7. októbra o 21:55 hod.

Dvojaké prežitie

Seriál Dvojaké prežitie sa vydáva po stopách Davea Canterburyho, ktorý má vojenský výcvik, a prírodovedca Codyho Lundina na spoločnej ceste do najdrsnejších oblastí našej planéty, aby vám spoločne predviedli, ako vás správne schopnosti a trocha tvorivého myslenia môžu udržať pri živote. Odborníci sa zhodnú, že na prežitie v divokej prírode existuje niekoľko základných a univerzálnych pravidiel: nájsť prístrešie, vodu, potravu a pomoc. Ďalej sa však ich rady líšia. Uvidíte, ako sa Dave a Cody ocitnú v nebezpečných situáciach. Stroskotajú uprostred zimy, zablúdia v parných džungliach v Laose a stanú sa „stratenými“ potápačmi, ktorí uviaznu hlboko v bludisku jaskýň na Belize.
Od pondelka 25. októbra o 21:55 hod.

Drevorubači v močiaroch

Seriál Drevorubači v močiaroch pokračuje už štvrtou sériou, v ktorej sa drevorubač Bobby Goodson vracia so svojim tímom do najnáročnejších a najnemilosrdnejších močiarov USA. Terén v Severnej Karolíne je zradný a rozblatený, plný nespozorovateľného nebezpečenstva a nepríjemných prekvapení. Sledujte ich každodennú snahu vyťažiť drevo, keď im nepriaznivé počasie ničí zariadenia a firmu stojí drahocenný čas a peniaze. Všetko bude proti nim. Bude potrebné, aby Bobby zapojil všetky sily na udržanie svojej firmy a živobytia nad vodou.
Od pondelka 11. októbra o 20:05 hod.

Cestovanie červiou dierou na Discovery Science

Víťaz americkej filmovej akadémie a nadšenec do vesmíru, herec Morgan Freeman, režíruje, uvádza a komentuje seriál Cestovanie červiou dierou, ktorý sa zameriava na najväčšie vesmírne záhady. Pokúša sa zodpovedať nasledujúce významné otázky: Sme sami? Odkiaľ sme sa vzali? Existuje život na iných planétach? Prostredníctvom posledných poznatkov NASA a súkromných laboratórií a pomocou najnovších teórií akademikov a výskumníkov sa tento seriál zameriava na červie diery, kolonizovanie planét, teóriu strún a mnohé ďalšie témy. Discovery Science pozýva divákov na najlepšiu výpravu, počas ktorej Morgan Freeman preskúma nové hranice svetov ležiacich mimo planétu Zem.
Od pondelka 4. októbra o 20:10 hod.

Vesmír Stephena Hawkinga na Discovery Science

Vesmír Stephena Hawkinga zavedie vašu predstavivosť k samotným hraniciam známeho vesmíru. Najslávnejší žijúci vedec skúma nádheru a vznešenosť hviezd, planét, galaxií a supernov, ktoré utvárajú a zapĺňajú vesmír. Ako vznikol náš vesmír? Dá sa mimozemský život objaviť na vzdialených planétach? Má naša galaxia obmedzenú dĺžku života? Je možné cestovať v čase? Po viac než 20 rokoch od vydania priekopníckej knihy Stručná história času ponúka profesor Hawking čerstvý pohľad na tieto záhady a načrtne časovú priamku vzniku vesmíru od úžasnej energie veľkého tresku po samotný koniec času. Špičkové efekty, digitálne upravené zábery NASA a živé záznamy predstavujú Hawkingovu nevšednú víziu vesmíru prvýkrát na obrazovkách v tomto vizuálne nádhernom a úchvatnom trojdielnom seriáli.
Od nedele 10. októbra o 20:10 hod.