ELEARNING.SK | PR SPRÁVY | GSGROUP | NAJDES.SK | BRIGÁDY, PRÁCA | GLOBALOFFICE.SK | REGISTRAČNÉ VIRTUÁlNE SÍDLO FIRMY | MINCE | CMS | ESHOP | TESTIVA
Prihlásenie:
>Staňte sa redaktorom eQuark.sk

eQuark.sk

Anketa

Ak by ste o tom mohli rozhodnúť práve vy, zaradili by ste Pluto opäť medzi planéty?

Quark
pedagogovia

Neviem ci som spravne pochopil clanku, ale myslim ze hlavne treba zvisit 
zaujimavost a uroven obsahu ucenie a hlavne rozvinut predstavivost studentov. 
Ako? Potrebujeme viac kvalifikovanych ucitelov. Studujem na strednej skole a 
vidim aky potencial mozu mat ziaci ktorym sa nedostava dostatok pozornosti. Iba 
lahostajnost z pohladu ucitela. Myslim ze by sa mali robit tvrdsie pohovory na 
tento post a kedze sa niekto stane ucitelom tak snad nie pre zarobok ktory je 
samozrejme nutny ale nie motivacnym prostriedkom. Ucitel je tam preto aby naucil 
studenta rozmyslat alebo ho aspon usmernit a dat mu priestor k rozvijaniu svojho 
potencialu...

Autor: Netreba Mi | 14.3.2007 17:40:44
Individualita

Na naplnenie cieľov o ktorých sa píše v článku stačí jedno: učitelia by 
si mali viac všímať študentov ktorí prejavili záujem o štúdium, nie 
však iba v rámci ich predmetu a hodiny. Učitelia by si mali dávať "typy" na 
nadaných študentov a tým sa viac venovať. No nie na hodinách, kde sú 
prítomní všetci, tak sa to ani nedá a hrozila by diskriminácia. Kladiem 
dôraz na aktivity mimo vyučovacích hodín...

Autor: Pavol Onderčin | 31.3.2007 23:50:55
Generuje redakčný CMS systém GlobalWeb spoločnosti Global Services Slovakia s.r.o.