Neviem ci som spravne pochopil clanku, ale myslim ze hlavne treba zvisit
zaujimavost a uroven obsahu ucenie a hlavne rozvinut predstavivost studentov.
Ako? Potrebujeme viac kvalifikovanych ucitelov. Studujem na strednej skole a
vidim aky potencial mozu mat ziaci ktorym sa nedostava dostatok pozornosti. Iba
lahostajnost z pohladu ucitela. Myslim ze by sa mali robit tvrdsie pohovory na
tento post a kedze sa niekto stane ucitelom tak snad nie pre zarobok ktory je
samozrejme nutny ale nie motivacnym prostriedkom. Ucitel je tam preto aby naucil
studenta rozmyslat alebo ho aspon usmernit a dat mu priestor k rozvijaniu svojho
potencialu...
Na naplnenie cieľov o ktorých sa píše v článku stačí jedno: učitelia by
si mali viac všímať študentov ktorí prejavili záujem o štúdium, nie
však iba v rámci ich predmetu a hodiny. Učitelia by si mali dávať "typy" na
nadaných študentov a tým sa viac venovať. No nie na hodinách, kde sú
prítomní všetci, tak sa to ani nedá a hrozila by diskriminácia. Kladiem
dôraz na aktivity mimo vyučovacích hodín...