Odborná literatúra

Časopisy / Informatika / INFOWARE 08-09/2009

picture

INFOWARE 08-09/2009

 

V septembrovom dvojčísle magazínu INFOWARE vám opäť prinášame zaujímavé témy čísla.

Vstup do informačnej éry prináša nielen výhody a zlepšenie kvality a efektívnosti procesov, ktoré sú podporované informačnými technológiami, ale aj problém, čo s exponenciálne rastúcim objemom údajov. V téme DATA MANAGEMENT si predstavíme rôzne riešenia a pohľady odborníkov.

Čoraz viac otvorený, vysoko mobilný a rýchlo sa meniaci svet infokomunikačných technológií vyvoláva rastúci tlak na bezpečnosť prevádzkového prostredia, v ktorom organizácie v súčasnosti pôsobia. Okrem iných vecí musia podniky riešiť stále vyššie nároky na bezpečnosť v oblasti správy prístupov a identít. Identity management je ďalšou témou tohto vydania magazínu INFOWARE.

Venujeme sa však aj iným zaujímavým témam ako vysoká dostupnosť v praxi, prinášame prieskum predaja počítačov na Slovensku za rok 2008 a povieme si aj o finančnej kríze a marketingu.

Septembrové dvojčíslo magazínu INFOWARE vás obohatí o mnohé dôležité informácie.

Poďte sa s nami pozrieť do obsahu septembrového dvojčísla magazínu INFOWARE :-)


Novinky
Medzi novinkami nájdete množstvo informácií zo sveta produktov, technológií, života IT firiem, trendov v rôznych oblastiach IT a telekomunikácií. Dozviete sa aj o zmenách vo vedení v jednotlivých firmách.

Prestaňte robiť IT a venujte sa biznisu firmy!
Prinášame rozhovor s Petrom Horňákom, technologickým riaditeľom spoločnosti Soitron. V spoločnosti Soitron pôsobí už takmer osem rokov. Z pozície projektového manažéra postupne prešiel cez post vedúceho oddelenia projektového manažmentu a komunikačných technológií až na pozíciu technického riaditeľa a člena vrcholového manažmentu. Je zodpovedný za riadenie dodávok riešení pre zákazníkov a technologické smerovanie spoločnosti v oblasti informačných a komunikačných technológií.

Prieskum: Predaj počítačov na Slovensku v roku 2008
Kulminácia rastovej krivky predaja, pokračujúca konsolidácia trhu, dramatický nárast predaja notebookov menších formátov a pokračujúci pokles predaja stolových počítačov, to boli hlavné charakteristiky vývoja na trhu počítačov na Slovensku v minulom roku, ako vyplýva z prieskumu zrealizovaného magazínmi PC REVUE a INFOWARE. Viac sa dočítate v aktuálnom dvojčísle magazínu INFOWARE.

CRM – nákup alebo vývoj?
Customer Relationship Management (CRM) je informačný trend alebo stratégia pozostávajúca z existujúcich procesov, ktoré spoločnosť používa na zaznamenávanie a organizovanie interných kontaktov o svojich aktuálnych či potenciálnych zákazníkoch. Softvér a riešenia typu CRM sa snažia podporiť a v plnej miere pokryť využitie firemných procesov, ku ktorým patrí napríklad správa informácií o klientoch a vzťahov medzi nimi. Výhodou riešenia je možnosť priameho vkladania nadobudnutých informácií do systému, ich dlhodobé uchovávanie, aktualizácia a následná dostupnosť pre zamestnancov z rozličných oddelení firmy.

Vysoká dostupnosť v praxi
Dnes už je skutočne úplne samozrejmé byť dostupný pre svojich klientov, a teda chlebodarcov 24 hodín denne a 7 dní v týždni. Na mobilnom čísle, e-mailom, prostredníctvom webovej aplikácie... Stačí vlastniť patričnú technológiu, resp. zariadenie – mobilný telefón a počítač. Stačí to? Vonkoncom nie. Naša dostupnosť klientovi bude len taká, aká bude dostupnosť komunikačného kanála, prostredníctvom ktorého s ním komunikujeme – reálne to v tomto prípade teda bude pokrytie signálom mobilného operátora, dostupnosť jeho služby, spoľahlivosť a dostupnosť linky poskytovateľa internetového pripojenia. Slovo dostupnosť teraz budeme skloňovať vo všetkých možných pádoch.

Septembrové dvojčíslo magazínu pre IT profesionálov INFOWARE nájdete na stánkoch už 3. septembra :-)

  • Počet strán: 72
  • Vydal: DIGITAL VISIONS
  • Rok vydania: 2009
  • Formát: A4
  • Cena: 1,96 eur

Kontakt

Recenzie o publikácií:

Žiadne súvisiace položky