ELEARNING.SK | PR SPRÁVY | GSGROUP | NAJDES.SK | BRIGÁDY, PRÁCA | GLOBALOFFICE.SK | REGISTRAČNÉ VIRTUÁlNE SÍDLO FIRMY | MINCE | CMS | ESHOP | TESTIVA
Prihlásenie:
>Staňte sa redaktorom eQuark.sk

eQuark.sk

Anketa

Ak by ste o tom mohli rozhodnúť práve vy, zaradili by ste Pluto opäť medzi planéty?

Quark
picture

Philips predstavil nové smerovanie svojej značky

18.12.2013 22:30:05 | Ján Klučár
Phillips | Počet zobrazení: 1901x

Spoločnosť Royal Philips predstavila nové smerovanie značky, ktoré nadväzuje na snahu vytvárať zmysluplné inovácie. Súčasťou identity je aj poslanie „Innovation and you“, ktoré vyjadruje presvedčenie, že inovácie majú zmysel len v tom prípade, ak uspokojujú potreby spotrebiteľov. Spoločnosť ukázala i nový design svojho svetoznámeho emblému.

 

„Inovácia je zakódovaná v našej DNA už viac než 120 rokov, od kedy sme predstavili prvú žiarovku,“ uviedol Franz van Houten, generálny riaditeľ spoločnosti Philips. „Veríme, že nové smerovanie značky dokonale vystihuje naše poslanie zlepšovať život ľudí prostredníctvom zmysluplných inovácií. Ako technologická spoločnosť sme sa zaviazali prinášať inovácie, ktoré budú hnacím motorom pre náš rast a pre úžitok ľudí okolo nás. Prostredníctvom inovácii vytvárame dostupnejšiu a prístupnejšiu zdravotnú starostlivosť. Energeticky úsporné LED svetelné riešenia spríjemňujú každodenný život tak, aby bol svet udržateľnejší. Naše produkty a služby prispievajú k zlepšeniu životného štýlu, zdravia a komfortu spotrebiteľov po celom svete. To je to, o čo sa snaží naša značka.“

Súčasťou zmien je aj nový dizajn znaku Philips, ktorý spoločnosť používa od roku 1934. Emblém pôvodne vyjadroval, ako inovácie v rozhlasovej komunikácii približujú ľudí a zlepšujú ich životy. Vynovený vzhľad naďalej nesie známe prvky, ale je vhodnejší pre digitálne médiá, mobilné platformy lepšie odráža súčasný dizajn.

Zmena smerovania značky nadväzuje na iniciatívu Accelerate!, ktorou sa Philips pretvára do ambicióznej podnikavej a poprednej technologickej spoločnosti zameranej na zdravotníctvo, osvetlenie a životný štýl spotrebiteľov. V rámci tejto premeny Philips uskutočnil významné zmeny vo svojom portfóliu a v minulom roku taktiež upravil svoj názov na Royal Philips. Podľa externého výskumu je v súčasnosti Philips vysoko dôveryhodnou spoločnosťou s odhadovanou hodnotou značky 9,8 mld USD.

Viac o novom smerovaní značky nájdete na www.philips.com/innovationandyou

picture
 
Zdieľaj článok
 
Hodnotenie: 1,26
Príspevok na titulke

Vyberte článok na titulku kliknutím na linku

 

www.brigada.sk - brigády, brigáda, práca, zamestnanie www.najdes.sk - katalóg, portál, vyhľadávač www.equark.sk - veda, výskum, technika www.uvery.sk - úvery, pôžičky, hypotéky www.elearning.sk - elearning, LMS, vzdelávanie, kurzy, elektronické vzdelávanie www.globaloffice.sk - registračné sídlo, virtuálna adresa a kancelária www.globalhosting.sk - domény, doména, webhosting, hosting www.globalweb.sk - CMS, WCMS, redakčný systém, publikačný systém www.globalshop.sk - internetový obchod, eshop, e-commerce Global Services Slovakia s.r.o. - www.gsgroup.sk, informačné systémy, portálové riešenia, intranety, web dizajn

Generuje redakčný CMS systém GlobalWeb spoločnosti Global Services Slovakia s.r.o.