ELEARNING.SK | PR SPRÁVY | GSGROUP | NAJDES.SK | BRIGÁDY, PRÁCA | GLOBALOFFICE.SK | REGISTRAČNÉ VIRTUÁlNE SÍDLO FIRMY | MINCE | CMS | ESHOP | TESTIVA
Prihlásenie:
>Staňte sa redaktorom eQuark.sk

eQuark.sk

Anketa

Ak by ste o tom mohli rozhodnúť práve vy, zaradili by ste Pluto opäť medzi planéty?

Quark
picture

POZOR, Yeti videný v Jasnej !!!

17.3.2014 11:50:18 | Q
| Počet zobrazení: 1465x

Testovanie je práca spojená s vysokou zodpovednosťou. V prvom rade, aby sme čitateľom priniesli čo najpresnejšie a najautentickejšie postrehy, dojmy, fakty. Isto očakávate informácie, aké limity možno s autom dosiahnuť, kde je hranica zvládnuteľnosti a čo už prekračuje schopnosti auta zdolať danú výzvu. Novinári siahajú na dno svojich schopností, aby Vám dokázali priniesť čo najzaújimavejšie informácie. Avšak netreba zabúdať na to, že sa testujú stroje, ktorých cenovka nemálo krát presahuje hodnotu garsónky v centre Bratislavy, a zaraz vôľa skúšať čo všetko auto dokáže klesá.

 

Preto vždy oceníme možnosť vyskúšať si limity auta pod skúseným vedením inštruktorov na trati, ktorá je dimenzovaná tak, aby sme z konkrétneho auta dostali maximum a zároveň zachovali bezpečnosť.

Tento krát sme prijali pozvanie od Škoda Auto Slovensko a v malebnom prostredí Nízkych Tatier prevetrali vynoveného Yetiho. Ten je po novom dostupný v dvoch dizajnových verziách – elegantné prevedenie do mesta alebo robusnejší variant outdoor určený na výlety mimo ciest. Od mestskej verzie sa líši oplastovanými nárazníkmi aj bočnými lištami. Novinkou je tiež parkovacia kamera (prvý krát použitá v modeli od Škody), nový parkovací asistent ktorému na pozdĺžne zaparkovanie treba iba 60 cm voľného priestoru navyše, okrem toho zvláda aj priečne parkovanie.

picture
 
 

Naše outdoorove verzie obsahovali príplatkový paket pre zlé cesty (172€). Ten plechovým krytom motora, prevodovky, palivového a brzdového vedenia a zosilneným vedením ručnej brzdy chránil Yetiho pred potenciálnymi nástrahami hroziacimi od vozovky (nerovnosti či odletujúce kamene).

picture
 
 

O pohon 4x4 sa postarala medzinápravová spojka Haldex piatej generácie, ktorá zabezpečovala automatické pripájanie pohonu zadných kolies v prípade straty trakcie na blate či snehu.

Nemenej dôležitou premennou vo výslednej rovnici priechodnosti terénom bol systém Off-road. Aktivoval sa tlačidlom pod klimatizáciou, pri prekročení 30km/h sa deaktivoval, po spätnom poklese rýchlosti pod danú hranicu sa opäť prihlásil k slovu. So systémom sme bez problémov zvládli kríženie náprav, výstup strmou rozrytou lesnou cestičkou s blatom či prudké zjazdy z kopca. Samozrejme ostré off-roady by všetky nástrahy nášho okruhu zvládli ako malinu, avšak sledovať kam by sa dostali konkurenčné kompaktné SUV by bolo zaujimavé.

MM

picture
 
Zdieľaj článok
 
Hodnotenie: 3,52
Príspevok na titulke

Vyberte článok na titulku kliknutím na linku

 

www.brigada.sk - brigády, brigáda, práca, zamestnanie www.najdes.sk - katalóg, portál, vyhľadávač www.equark.sk - veda, výskum, technika www.uvery.sk - úvery, pôžičky, hypotéky www.elearning.sk - elearning, LMS, vzdelávanie, kurzy, elektronické vzdelávanie www.globaloffice.sk - registračné sídlo, virtuálna adresa a kancelária www.globalhosting.sk - domény, doména, webhosting, hosting www.globalweb.sk - CMS, WCMS, redakčný systém, publikačný systém www.globalshop.sk - internetový obchod, eshop, e-commerce Global Services Slovakia s.r.o. - www.gsgroup.sk, informačné systémy, portálové riešenia, intranety, web dizajn

Generuje redakčný CMS systém GlobalWeb spoločnosti Global Services Slovakia s.r.o.