PR správy pre kontakt so zákazníkom aj pre SEO
14.7.2014 11:09:59 | Redakcia portáluwww.spravodajstvo.sk | Počet zobrazení: 6247x
Písanie a publikovanie PR správ je jedným zo základných prvkov budovania povedomia o značke. Ak sú články aj správne zoptimalizované pre vyhľadávače majú ešte väčší význam.
K čomu slúžia PR články a SEO články?PR správy majú zákazníkom priniesť dôležité informácie, ktoré sa nemajú možnosť tak ľahko dozvedieť. Môže ísť o aktuality o nových produktoch spoločnosti, či informácie o samotnej spoločnosti, jej úspechoch a pod. Komunikácia so zákazníkmi je veľmi dôležitá.
Veľmi užitočné je písať článok aj s ohľadom na vyhľadávače. PR článok teda môže byť zároveň aj SEO článkom, ktorý je zoptimalizovaný pre vyhľadávače. To znamená, že sú doň vhodne zakomponované kľúčové slová, spätné odkazy a iné faktory dôležité pre SEO. Veľmi dôležitý je najmä výber priestoru, kde budete váš článok publikovať. Je potrbné prihliadať najmä na page rank stránky (čím vyšší PR tým lepšie).
Portál Spravodajstvo.sk s page rank 4 je vhodným miestom pre publikovanie pr správ a seo článkov, keďže odkazy z tejto domény sú relevantné aj pre vyhľadávače.
Okrem toho portál zároveň ponúka aj ďalšie užitočné služby pre online PR a SEO. Priamo na portáli sa dá vykonať zdarma zápis do katalógu firiem, čo znamená ďalší cenný spätný odkaz.
Kompletný PR servis zahŕňa okrem písania a publikovania PR správ aj monitorovanie konkurencie a trhu, či SEO poradenstvo.
Pre menej zdatných v oblasti online PR a SEO je veľmi užitočné pozrieť si aj PR poradňu s rôznymi príspevkami priamo na portáli. V nej sú priblížené základné poznatky z tejto oblasti, ktoré by mal ovládať každý, kto chce budovať svoje PR na internete v súčinnosti so SEO - optimalizáciou pre vyhľadávače.
Viac informácií o pr službách, publikovaní pr článkov, seo poradentsve a pod. nájdete na stránkach portálu Spravodajstvo.sk.